Aktualności

Na koniec roku szkolnego, w podziękowaniu za naukę i udział w tańcach do filmu promującego naszą szkołę, dziewczynki z SP nr 31 otrzymały koszulki z logo naszej szkoły. Taniec został wykonany przez dzieci "świetlicowe" z klas 1-3, prowadzony przez Panią Dorotę - nauczyciela świetlicy.

25. 06. 2021 r.

Przygotowania 2c do zakończenia roku szkolnego

Braterski splećmy krąg...
ostatni uścisk rąk...
przyjaźni moc niech trwa,
bo każdy w sercu ją ma!

W taki upał...1c

2a w kinie

Czy wiecie skąd się biorą sny? Klasa II a już wie, a wspomnienia z seansu kinowego dzieci utrwaliły na rysunkach👍

3b w U7

Fantastyczna zabawa, doskonały humor, ekscytująca rywalizacja z kolegami z klasy i aktywny wypoczynek - tak dzisiaj bawiła się 3b w U7 😀👍

Leśna Ekspedycja

Integracja, współpraca, przygoda, szczęście i zmęczenie - czyli 2c podczas Leśnej Ekspedycji w Adventure Park Kolibki.

Wycieczka do Kiełpina

14 czerwca klasy pierwsze wybrały się do Kiełpina do gospodarstwa agroturystycznego.
Było pieczenie bułeczek, przejażdżka wozem drabiniastym i jazda konna. Widzieliśmy zwierzęta hodowane w gospodarstwie.
Po harcach na placu zabaw i zjedzeniu własnoręcznie upieczonych kiełbasek oraz zakupionych pamiątek, zmęczeni wracaliśmy do domu.
Pogoda była piękna!

15. 06. 2021 r.

Wycieczka klasy 2b

Wycieczka klasy 2b do wspaniałego Ogrodu Botanicznego w Marszewie. Było cudownie! Tego nam było trzeba!

15. 06. 2021 r.

Detektywi z 3b na tropie wiosny

Uczniowie klasy 3b wcielili się w detektywów i ruszyli w świat, aby tropić wiosenne zmiany w przyrodzie. Przez ponad 2 miesiące obserwowali rośliny, ptaki i owady. Swoje spostrzeżenia zapisywali w "Dziennikach poszukiwaczy wiosny". W taki sposób powstały niezwykłe albumy, pełne notatek, zdjęć i rysunków 🌷🌼🐝🐞🐜🐌🌺

14. 06. 2021 r.

Zdrowe odżywianie

Dzieci z klasy 2c, wraz z Rodzicami zachęcają wszystkich do zdrowego odżywiania, swoimi wesołymi kanapkami na śniadanko i kolację.
Serdecznie dziękuję za wspólną zabawę i nadesłane zdjęcia.
Monika Marat

Podróż muzyczna po Afryce

Makumba z Maiką i Królem Sambą dziś zabrali nas w ostatnią w tym roku szkolnym podróż muzyczną, po różnych zakątkach Afryki. Było dużo ciekawostek przyrodniczych i muzycznych, wystukiwania rytmów, śpiewu i tańców. Dzieciom bardzo podobało się spotkanie ze zwierzętami czarnego lądu, oraz wywoływanie deszczu. Dziękujemy Art2You

Wycieczka klas 0

Wspaniała, niezapomniana wycieczka klas zerowych do Lemur Parku.

Wycieczka do ZOO

Klasy, 3a i 3d, na wycieczce w ZOO 😊. Piękne miejsce, cudowne zwierzęta, bajkowa przyroda. Och, zwiedzać by się mogło caly dzień 😊 Pogoda dopisała. Na koniec, oczywiście, zakup pamiątek i degustacja lodów. Nogi bolały bardzo🙈, ale warto było 😃

10. 06. 2021 r.

Wycieczka do Fromborka

Dnia 9 czerwca klasy 3 b i 3 c wybrały się na wycieczkę do Fromborka, aby odwiedzić miejsca związane z życiem i pracą słynnego polskiego astronoma - Mikołaja Kopernika. Zwiedziliśmy Wzgórze Katedralne oraz Muzeum Mikołaja Kopernika, weszliśmy na Wieżę Radziejowskiego z wahadłem Foucaulta i tarasem widokowym. Wzięliśmy udział w niezwykłym seansie w planetarium, który na długo pozostanie w naszej pamięci. Mieliśmy także czas na zabawy na placu zabaw, lody i zakup pamiątek. Dopisała nam wspaniała pogoda i doskonałe humory. Wróciliśmy trochę zmęczeni i bardzo szczęśliwi 😊